dinsdag 5 november 2013

What's in a name?

Het is verdomde moeilijk naaien en fröbelen te associëren met iets stoers. De meeste mensen krijgen er toch tuttige gevoelens bij. Ik kan het ze niet kwalijk nemen. Zeker ook als ik kijk naar de hoeveelheid suiker zoete zelfmaakideeënboekjes. De boekhandels liggen vol met boeken die roze pannenlappen verheerlijken.

Ik houd niet van roze pannenlappen.

Daar begint dan ook mijn blog, iedereen mag weten dat het ook anders kan. Ja, het zoveelste verhalen- en belevenissenwereldje wordt klakkeloos het wereld wijde web in gestuurd en daarvoor mijn excuses.

Of mijn blog een toegevoegde waarde gaat hebben, dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ik veel plezier ga beleven aan het delen van mijn zelfmaakideeën met ballen.
Nou ja, ballen...verwacht nu geen doodskoppen voor in de kerstboom, het mag gewoon allemaal wat minder roze.


Liefs, Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen