dinsdag 3 december 2013

December kriebels

Ieder jaar rond november en december krijg ik het galajurkenvirus. Als naaister slash ontwerpster(ik vind dat ik mezelf zo mag noemen ;)) beginnen mijn handen te jeuken om eens helemaal los te gaan op een feestoutfit. Normaliter maak je namelijk redelijk normale en ingetogen dingen. Alleen met Kerst en oud-en nieuw en ach, de nieuwsjaarsborrel mag je tenminste iets aan dat over de top is zonder dat mensen je heel raar aan kijken. Wat dus betekent dat ik die fantastische outfit die ik in mijn hoofd heb en natuurlijk nergens te krijgen is, gewoon kan maken.

Het is min of meer een traditie geworden om er elk jaar zo glaaamoerreus mogelijk uit te zien. Al lukt dat in het nuchtere Holland vrij snel natuurlijk. Dit resulteert erin dat ik inmiddels 10 feesttenues heb gescoord. Ik zou zeggen, kom eens buurten als je maat 38/40 hebt.
Ik moet eerlijk toegeven dat ze niet allemaal van mijn hand zijn, aangezien december een drukke maand is en ik er vaak niet aan toe kom. Wel neem ik het ieder jaar weer voor. Zeker als ik de paillettenstoffen en strasstenen weer voorbij zie schieten in de winkel.
Misschien moet ik maar in Sondra Celli's voetsporen treden, mag ik het hele jaar door over de top galajurken ontwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen